Vuores Palvelu Oy:n omistaman ja hallinnoiman Vuores-tietoverkon operointi on siirtynyt ICT Elmolta DNA:lle niiden välisen liiketoimintakaupan myötä.

Vuoreksen alueen tietoliikenne käännetään tiistaina 5.5.2020 klo 10.00-11.30 välisenä aikana DNA:n verkkoon.

Uuden tekniikan käyttöönotto aiheuttaa noin 5 minuutin katkoksen nettiyhteyden toimintaan. Verkkotyöt eivät aiheuta toimenpiteitä palveluiden käyttäjille. Mikäli laajakaistayhteys ei edellä mainitun ajan jälkeen toimi, modeemin/reitittimen käynnistäminen uudelleen palauttaa yhteyden.

Tarvittaessa voit olla yhteydessä DNA:n asiakas- tai vikapalveluun:

DNA Asiakaspalvelu
puh. 044 144 044
ma-pe klo 8-18, la 9-16.30

DNA Vikailmoitukset 24 h
puh. 0800 300 500

Huom. Mikäli olet yhteydessä DNA:n asiakaspalveluun tai vikailmoituksiin, sinulta voidaan pyytää rekisteröitymistä (eli liittymän käyttäjän nimeä, osoitetta ja henkilötunnusta). Liittymän käyttäjän rekisteröinti on yleinen tapa kaikilla isoilla operaattoreilla. Rekisteröinti helpottaa asiakaspalvelua ja viankorjausta sekä perustuu lainsäädännön vaatimukseen käyttäjän yksilöimisestä. (Rekisteröitymisestä voidaan käyttää myös termiä sopimus tai tilaus, mutta liittymä toteutetaan silti Vuores Palvelun yhteytenä ja palvelumaksulla.)

DNA ja Vuores Palvelu pahoittelevat katkon mahdollisesti aiheuttamaa haittaa!