Tori

Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut

AIHE: Laulutunteja Vuoreksessa!

Laulutunteja Vuoreksessa! 3 viikkoa 6 päivää sitten #1

• Sanzju
  • Sanzju hahmo
  • POISSA
  • Tulokas
Hei! Haluaisitko laulutunneille kehittämään laulutekniikkaa tai ilmaisua sinulle tärkeiden biisien kanssa? Tai ehkä äänesi väsyy puhuessa ja haluaisit siihen apua?

Olen koulutettu popjazz-laulunopettaja / musiikkipedagogi ja annan laulutunteja Annulassa Vuoreksessa. Vielä olisi pari vapaata aikaa ainakin tiistaille. Mahdollisesti maanantait voisivat järjestyä myös, kysy lisää!

Laulutunneille olet tervetullut, on aiempi musiikkitaustasi sitten mikä vain. Tunneilla edetään jokaisen omien tavoitteiden mukaan. Laulutunnilla voi käydä esim. kerran tai pari jonkun yksittäisen asian tiimoilta, tai voi ottaa pidemmän tuntipaketin ja käydä esim. kerran viikossa / joka 2.vko. Tuntivalikoimasta löytyy myös duo-tunnit, joilla kaksi laulajaa jakaa 60 min laulutunnin seuraten myös toisiaan.
Alkuun voi aina sopia esim. yksittäisen tunnin ja katsoa sitten jatkoa.

Laulunopettajana minulle on tärkeää kunnioittaa jokaisen yksilöllisiä toiveita laulamisen ja äänenkäytön suhteen. Tunnit räätälöidään omien tavoitteidesi pohjalta. Voidaan treenata esim. hengitystä, soundeja, ilmaisua, eri musiikkityylejä, improvisointia jne. Saat itse valita laulettavat kappaleet.

Omat musiikilliset esikuvani löytyvät mm. popista, rockista, folkista ja jazzista - näissä olen itsekin laulajana vahvimmillani. Opetustyössä on kertynyt kokemusta laidasta laitaan rytmimusiikin saralla, musikaaleista metalliin jne.
Tuntihinnoista ja -vaihtoehdoista annan mielelläni lisätietoja - esimerkkinä 5x45 min tuntipaketti sisältäen 24% alv:n = 235 e. Voit laittaa sähköpostia lisäkysymysten ym.kanssa, vastailen mahdollisimman pian takaisin!

laulamaan (ät) saunalahti.fi
Sanna-Maria
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.