Uutiset |

Vuoreslaisten tyytyväisyys Vuores Palveluun korkeaa


Vuoreslaisten tyytyväisyys Vuores Palvelu Oy:n palveluihin on korkealla tasolla, selviää vuoden 2025 asiakastyytyväisyyskyselystä.

Tyytyväisyyttä palveluyhtiöön ja sen eri palveluihin mitattiin kyselyssä asteikolla 1-7 (1 = erittäin tyytymätön, 7 = erittäin tyytyväinen). Kysyttäessä, kuinka tyytyväinen vastaaja on kokonaisuudessaan Vuores Palvelun toimintaan, vastausten keskiarvo oli tänä vuonna 5,8. Vastaava lukema on ollut edellisvuosina 5,2-5,8.

Tyytyväisyys Vuores-verkkoon

Vuores Palvelun rakennuttaman valokuituverkon operaattori kilpailutetaan väliajoin. Kyselyn mukaan vuoreslaisten tyytyväisyys nykyiseen operaattoriin Louneaan on ennätysmäisen korkealla.
Kysyttäessä tyytyväisyyttä Lounean yhteyden toimintaan vastausten keskiarvo oli 5,8 (edellisvuosina 5,5-5,7). Tyytyväisyys Lounean asiakaspalveluun oli 5,9 (aiemmin 5,5-5,7), samoin lisäpalveluihin (aiemmin 4,7-5,4). Edellisten operaattoreiden vastaavat lukemat ovat olleet aiempina vuosina 4,0-4,7.

Kyselyyn vastanneiden keskimääräinen tyytyväisyys tietoverkon palvelumaksun tasoon parani viime vuodesta, mihin on vaikuttanut hintojen alentaminen kesällä 2024. Taloyhtiöhuoneistojen osalta tyytyväisyys maksuun oli 5,9 (viime vuonna 5,5) ja omakotitalojen kuukausimaksun osalta 5,7 (viime vuonna 5,3).

Tyytyväisyys monitoimitilaan, Vuores.fi-portaaliin ja Vuores-päivään

Tyytyväisyys Vuores Palvelun hallinnoimaan monitoimitilaan Vuoreksen puistokadulla oli keskiarvoltaan 5,9, mikä oli hieman vähemmän kuin kahtena edellisvuonna (6,1). Vastaajien tyytyväisyys tilan vuokrauksen järjestelyihin kuten varausjärjestelmään ja tilaan pääsyyn oli 5,7 (viime vuosina 5,2-5,8).

Tyytyväisyys palveluyhtiön ylläpitämään Vuores.fi-portaaliin parani edellisvuosista: vastausten keskiarvo oli sisällön osalta 5,4 ja helppokäyttöisyyden osalta 5,7 (aiemmin 5,0-5,3).

Vastanneiden tyytyväisyys Vuores-päivän ohjelmaan (keskiarvo 5,6) ja järjestelyihin (keskiarvo 5,8) oli viime vuosiin verrattuna paremmalla tai samalla tasolla (aiemmin 5,3-5,6).

Tyytyväisyyden taso taloyhtiöille tarjottaviin kiinteistönpidon tukipalveluihin oli parempi kuin aiemmin, keskimäärin 5,8 (edellisvuosina 4,9-5,7).

Vuoreslaisten tyytyväisyyttä Vuores Palvelu Oy:n palveluihin kartoitetaan sähköisellä kyselyllä vuosittain helmi-maaliskuussa. Vuonna 2025 kyselyyn vastasi 85 ihmistä. Vastaajien kesken arvottiin 50 euron lahjakortti vapaavalintaiseen Vuoreksessa sijaitsevaan yritykseen. Voittaneelle ilmoitettiin voitosta henkilökohtaisesti.

Tutustu tarkemmin Vuores Palvelun palveluihin täällä: https://vuores.fi/vuorespalvelu